Γεννημένος το 1977 ο interior designer που βάσισε όλη του την καριέρα στην εικόνα, έγινε ευρέως γνωστός το 1990, όταν δημιούργησε για μεγάλα brands όπως είναι οι Louis Vuitton, Apple και Nike ένα ψηφιακό κόσμο με προϊόντα που οι υποψήφιοι αγοραστές στην προσπάθειά τους να τα αποκτήσουν μπαίνανε μέσα στην ιστοσελίδα του Daniel Buren. Αξίζει να αναφερθεί πως η δουλειά του, είναι η δεύτερη ψηφιακή που συμμετέχει στο National Funds of Contemporary Art (FNAC). Ο Daniel Buren έχει χαρακτηριστεί ως ο interior designer του μέλλοντος και για ακόμη μία φορά αποδεικνύει την υστεροφημία του μέσα από τη συνεργασία του με την εταιρεία Roche Bobois.
To Elena’s Diary ξεχώρισε από τη συνεργασία του Daniel Buren με την εταιρεία που έχει χαρακτηριστεί για τα τραπέζια της Roche Bobois, το μαρμάρινο τραπέζι με τα τρία μεταλλικά πόδια και την οβάλ βάση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του σχεδιαστή www.ora-rito.com